Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Родительский университет

Дата: 24 ноября 2020 в 19:33, Обновлено 17 ноября 2023 в 14:12

Школа является важнейшим социальным институтом, с которым семья взаимодействует на протяжении всего обучения ребенка. Эффективность образования и воспитания ребенка во многом зависит от того, насколько тесна эта связь. Сотрудничество семьи и школы в интересах ребенка может быть успешным только в том случае, если они станут союзниками, что позволит им лучше узнать ребенка, учитывать его индивидуальные особенности при развитии его способностей, сформировать жизненные ориентиры и ценностные приоритеты.
Цель Родительского университета – повышение педагогической и психологической культуры родителей, формирование ответственного, позитивного родительства.
Основные задачи Родительского университета:
-формирование ценностно-смысловых основ родительства; актуализация чувства ответственности за выполнение родительских функций;
- формирование и развитие психолого-педагогических компетенций родителей в области семейного воспитания(формирование знаний о семейной психологии, детско-родительских отношениях, возрастных особенностях детей, формирование гармоничных семейных отношений, навыков конструктивного взаимодействия с детьми и др.), содействие развитию навыков самообразования родителей;
- обеспечение целенаправленной работы по профилактике семейного неблагополучия и социального сиротства, снижение риска конфликтных ситуаций и кризисных состояний, возникновения затруднений в семейном воспитании, оказание своевременной психолого-педагогической и информационной помощи семьям, попавшим в трудную жизненную ситуацию;
-организация эффективного сотрудничества и партнерства родителей обучающихся и учреждения образования.

СПРАВАЗДАЧА

аб рэалізацыі республіканскага  праекта “Бацькоўскі ўніверсітэт”

у 2022/2023 навучальным годзе

         Рэалізацыі праекта “Бацькоўскі ўніверсітэт” у дзяржаўнай установе адукацыі “Дабравольская сярэдняя школа” (далей – установа адукацыі) у 2022/2023 навучальным годзе ажыццяўлялася ў адпаведнасці з планам, зацверджаным намеснікам дырэктара па выхаваўчай рабоце ад 01.09.2022 г.

       Праект быў накіраваны на стварэнне адзінай адукацыйнай прасторы з адзінымі патрабаваннямі, асноўная мэта якога стварэнне ўмоў для паўнавартаснага развіцця, забеспячэнне камфортных умоў жыцця дзіцяці, развіцця яго індывідуальнасці. Вядучую ролю ў арганізацыі ўзаемадзеяння ўстановы адукацыі і сям'і адыгрываў класны кіраўнік, які спрыяў ўключэнню бацькоў у актыўнае супрацоўніцтва з установай адукацыі ў  вырашэнні праблем сямейнага выхавання.           Асаблівая роля была адведзена педагогу сацыяльнаму Іанюк Т.В.,  якая ажыццяўлялі сацыяльна-педагагічную падтрымку і псіхалагічную дапамогу ўдзельнікам адукацыйнага працэсу.

         У рамках класных бацькоўскіх сходаў 1 раз у чвэрць праз розныя формы праводзіліся заняткі для законных прадстаўнікоў вучняў у адпаведнасці з тэмамі праграмы.

         У ходзе рэалізацыі праекта былі вызначаны наступныя напрамкі работы:

          арганізацыйная: фарміраванне вочнай і дыстанцыйнай працы бацькоўскага універсітэта, стварэнне інтэрнэт-рэсурсаў для размяшчэння інфармацыі аб дзейнасці бацькоўскага універсітэта;

          інфармацыйна-асветніцкая: арганізацыя педагагічнага асветы бацькоў па розных аспектах сямейнага выхавання; кансультаванне бацькоў па праблемах навучэнцаў;

          змястоўная: навукова-метадычнае забеспячэнне фарміравання педагагічнай кампетэнтнасці бацькоў у галіне выхавання і развіцця дзяцей з улікам сацыякультурных традыцый, сучасных праблем і асаблівасцяў развіцця грамадства; пашырэнне выхаваўчага і творчага патэнцыялу бацькоў і сям'і ў цэлым.

         Праграма праекта “Бацькоўскі універсітэт” забяспечвала развіццё пераемнасці школы і сям’і  па прынцыпе ўзаемапранікнення двух сацыяльных інстытутаў. Пры гэтым сям’я і школа мелі свае асаблівыя функцыі, бо яны не могуць замяніць адзін аднаго. Важнай умовай пераемнасці з’яўлялася ўсталяванне давернага дзелавога кантакту паміж сям'ёй і ўстановай адукацыі. Законныя прадстаўнікі былі зацікаўлены ў правядзенні падобных мерапрыемстваў, актыўна задавалі пытанні па тэмах, якія іх цікавілі, як  у ходзе  так  і пасля выступленняў педагогаў, праз бацькоўскія чаты ў месенджары “Viber”.

         Асноўныя праблемы,  якія дыягнасціруюцца  пры ўзаемадзеянні з бацькамі:

          бацькі перакладаюць адказнасць за развіццё і адукацыю дзяцей на педагогаў, выконваючы “дапаможную ролю”: апрануць, накарміць, пагутарыць аб паводзінах, правінах;

          наяўнасць пасіўнай ролі або нават адчужанай пазіцыі ва ўзаемадзеянні бацькоў і педагогаў; - пасіўнасць бацькоў, нежаданне што-небудзь мяняць і мяняцца самім; - абыякавае стаўленне да свайго дзіцяці - празмерная занятасць

          агрэсіўнае ўспрыманне інфармацыі;

          неразуменне мэтаў сумеснай дзейнасці са школай і сваёй ролі ў ёй;

         педагагічная некампетэнтнасць, неразуменне сваёй выхаваўчай функцыі.

         Многае бацькі адчуваюць дэфіцыт ведаў у галіне педагогікі і дзіцячай псіхалогіі, маюць патрэбу ў прафесійнай падтрымцы пры выбары педагагічных прыёмаў пры камунікацыі з дзецьмі. Адной з найбольш частых прычын звароту бацькоў да педагога сацыяльнага, намесніка дырэктара па выхаваўчай рабоце, класных кіарўнікоў ўстановы адукацыі з'яўляюцца цяжкасці бацькоў у працэсе выхавання дзяцей. Частка мерапрыемстваў праводзіцца  з удзелам педагога сацыяльнага  ўстановы адукацыі, гэта кансультацыі з бацькамі, якія  звязаны з паводзіннымі праблемамі дзіцяці і цяжкасцямі ў выхаванні, якія адчуваюць дарослыя. Эфектыўнасць педагагічнай працы з бацькамі дасягалася спалучэннем калектыўных формаў узаемадзеяння (лекцыі, канферэнцыі, гутаркі, дыскусіі) з групавымі і індывідуальным (кансультацыі педагогаў сацыяльных, класных кіраўнікоў), а сам працэс павышэння выхаваўчага патэнцыялу сям'і меў на ўвазе актыўнае ўключэнне бацькоў у выхаваўчую працу з дзецьмі, ва ўзаемаабмен вопытам па сямейным выхаванні, у правядзенні педагагічных практыкумаў, разбору канкрэтных педагагічных сітуацый, рашэнні практычных задач з кампетэнтным каментарыем  спецыялістаў.       Зыходзячы з рэалізацыі праекта “Бацькоўскія ўніверсітэты” ва ўстанове адукацыі, можна зрабіць наступныя высновы:

          павысіўся ўзровень педагагічнай культуры бацькоў;

         у бацькоў  фарміруется  ўсвядомленае стаўленне да бацькоўства (разуменне сваёй ролі як бацькі (маці) , сваёй ролі як жонкі ў выхаванні дзіцяці);

          павысілася цікавасць да самаадукацыі;

          задавальняліся   патрэбнасці сям'і навучэнца

ЗАЦВЯРДЖАЮ

Намеснік дырэктара  па    выхаваўчай рабоце дзяржаўнай установы адукацыі

“Дабравольская  сярэдняя  школа”

________________І.І.Янушкевіч

“01 верасня   2023

ПЛАН 

работы бацькоўскага універсітэта

на 2023/2024 навучальны год

для законных прадстаўнікоў  вучняў I—IX класаў

I ступень — «Маё дзіця — малодшы школьнік»

Назва раздзела, тэмы заняткаў, пералік вывучаемых пытанняў

Тэрміны правядзення

Форма правядзення

Адказныя, пасада

І КЛАС

Тэма 1. Адаптацыя вучняў у 1-м класе.

Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя навучаюцца да школы. Прычыны сацыяльна-псіхалагічнай дэзадаптацыі. Дапамога дзіцяці ў адаптацыі да школы

02.09.2023

лекцыя

Васіленка Т.І., класны кіраўнік;

Мешчара

кова В.В., медработнік Дабраволь

скай амбулаторыі

(па узгадненні)

Тэма 2. Рэжым дня школьніка.

Захаванне санітарна-гігіенічных нормаў. Арганізацыя рэжыму дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў першакласніка

22.11.2023

гутарка

Васіленка Т.І., класны кіраўнік;

Мешчара

кова В.В., медработнік Дабраволь

скай амбулаторыі

(па узгадненні)

Тэма 3. Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні і развіцці дзіцяці.

Каштоўнасці, традыцыі і звычаі сям'і. Значэнне прыкладу бацькоў у выхаванні дзіцяці.Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні ў дзіцяці жадання працаваць

01.2024

круглы стол

Васіленка Т.І., класны кіраўнік;

Тэма 4.Станоўчыя эмоцыі ў жыцці школьніка. Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыйна-пачуццёвай сферы для фарміравання паўнавартаснай асобы.Рэкамендацыі бацькам па развіцці станоўчых эмоцый дзіцяці

04.2023

семінар-пракці

кум

Васіленка Т.І., класны кіраўнік;

ІІІ КЛАС

Тэма 1. Значэнне школьнай адзнакіў жыцці дзіцяці.

Крытэрый ацэнкі. Уплыў ацэнкі на самаацэнку вучняў. Рэкамендацыі

бацькам па фарміраванні ў дзіцяці навыкаў самакантролю, умення

працаваць самастойна, выхаванні цікавасці да ведаў

25.09.2023

Гутарка

Камарова Н.У.,класны кіраўнік

Тэма 2.Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў.

Спецыфіка развіцця ўспрымання,увагі, памяці, мыслення ў малодшых школьнікаў. Асаблівасці міжасобасных зносін.Самаацэнка малодшых школьніка.ў

26.12.2023

Лекцыя

Камарова Н.У.,класны кіраўнік

Тэма 3. Здаровая сям'я –

здаровае  дзіця.

Асаблівасці малодшага падлеткавага ўзросту.Фізічнае, псіхічнае і сацыяльнае развіццёмалодшых падлеткаў. Зносіны падлеткаў заднагодкамі і дарослымі. Цяжкасці і рызыкі малодшага падлеткавага ўзросту

      .01.2024

Лекцыя

Камарова Н.У.,класны кіраўнік

Тэма 4. Эфектыўныя зносіны ў сям'і - залог поспеху школьніка

Сутнасць сямейных зносін. Сям’я як сістэма міжасобасныхузаемадзеянняў.

 Асаблівасці сямейных зносін.Культура сямейных зносін. Уплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнавартаснае развіццё.

 Навыкі эфектыўнай камунікацыі.

Стварэнне ў сям’і атмасферы цяпла, утульнасці, узаемапавагі.

.04.2023

Занятак з элемента

мі трэнінга

Камарова Н.У.,класны кіраўнік, Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

VI КЛАС

Тэма 1. Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці навучэнцаў 4 класа.

Пазнавальная рэфлексія: здольнасць усвядоміць прычыны вучэбных няўдач і поспехаў. Фарміраванне адвольнасці пазнавальных працэсаў: увагі, памяці. Асобасныя асаблівасці малодшых школьнікаў

20.10.2023

Лекцыя

Вітрук Н.І.,класны кіраўнік

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

Тэма 2. Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей.

Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у навучэнцаў. Фарміраванне правіл паводзін і добрых манер. Культура асобы: культура знешнасці, зносін, мовы. Эфектыўныя зносіны: асноўныя складнікі

15.12.2023

Круглы стол

Вітрук Н.І.,класны кіраўнік,

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

Тэма 3. Дзіця і камп’ютар.

Камп’ютар дома: карысць ці шкода? Камп’ютарныя гульні.

Уплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп’ютара вучнем. Як правільна арганізаваць працу навучэнца за камп’ютарам. Захаванне здароўя дзіцяці падчас працы за камп’ютарам

.02.2024

Дыскусія

Вітрук Н.І.,класны кіраўнік

Тэма 4. Кнігі ў жыцці школьніка.

Стаўленне дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце

.05.2024

Вебінар

Вітрук Н.І.,класны кіраўнік

II ступень — «Маё дзіця — падлетак»

для бацькоў вучняў V—IX класаў

V КЛАС

Тэма 1. Адаптацыя дзіцяці ў новым калектыве.Фарміраванне новага вучэбнага калектыву 5 класа. Адаптацыя дзіцяці ў новым асяроддзі. Цяжкасці адаптацыі пяцікласнікаў да школы

01.09.2023

вебінар

Семянчук А.М.,класны кіраўнік,

медработнік Дабравольскай амбулаторыі

( па узгадненні)

Тэма 2. Дзіця сярод аднагодкаў.

Дзіцячы калектыў і яго значэнне ў развіцці асобы школьніка. Патрэбнасць дзіцяці ў прызнанні і самарэалізацыі. Праблемы лідэрства. Развіццё здольнасці да супрацоўніцтва як перадумова паспяховасці ў жыцці. Як дапамагчы дзіцяці ў наладжванні адносін з аднагодкамі

29.11.2023

круглы стол


 

Семянчук А.М.,класны кіраўнік; Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

Тэма 3. Ваша дзіця вырасла.

Асаблівасці малодшага падлеткавага ўзросту. Фізічнае, псіхічнае і сацыяльнае развіццё малодшых падлеткаў. Зносіны падлеткаў з аднагодкамі і дарослымі. Цяжкасці і рызыкі малодшага падлеткавага ўзросту

.02.2024

гутарка
 

Семянчук А.М.,класны кіраўнік; Іванюк Т.В., педагог сацыяльны.

Тэма 4. Меры пакарання і заахвочвання ў сучаснай сям’і.

Пытанні дысцыпліны ў сям’і з малодшымі падлеткамі. Чаму не працуюць звыклыя метады выхавання. Як стаць падлетку сябрам без страты бацькоўскага аўтарытэту

.05.2024

круглы стол
 

Семянчук А.М., класны кіраўнік;

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

                                             VI КЛАС

Тэма 1. Сям’я  як персанальнае мікраасярод

дзе жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям’і.

Дзіця і задавальненне яго патрэб ў сям’і. Псіхолага-педагагічныя фактары развіцця і выхавання дзіцяці ў сям’і. Тыпы сямейнага выхавання і іх характарыстыка. Гарманічнае сямейнае выхаванне, яго асноўныя характарыстыкі.

Праблемы маральнага выхавання дзяцей у сям’і. Маральныя традыцыі і звычаі. Каштоўнасці сям’і як аснова выхавання дзіцяці

20.10.2023

Гутарка
 

Гічкалава А.М.,класны кіраўнік

Тэма 2. Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў.

Адхіленні ў паводзінах падлеткаў. Формы адыктыўных (залежных) паводзін падлеткаў (курэнне, алкагалізм, наркаманія і інш.). Прычыны залежных паводзін. Прафілактыка залежнасцей у падлеткавым асяроддзі. Роля бацькоў у папярэджанні адхіленняў у паводзінах падлеткаў

15.12.2023

Гутарка
 

Гічкалава А.М.,класны кіраўнік

Тэма 3. Бяспека падлеткаў у сетцы Інтэрнэт.

Віртуальная рэальнасць: магчымасці і небяспекі. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка інтэрнэт-рызык. Як зберагчы дзіця ад небяспекі ў сацыяльных сетках

03.2024

Круглы стол
 

Іванюк  Т.В., класны кіраўнік

Тэма 4. Арганізацыя летняга адпачынку падлеткаў.

Правілы бяспечных паводзін летам. Небяспекі вольнага правядзення часу падлеткаў. Аказанне першай медыцынскай дапамогі. Рэкамендацыі бацькам па забеспячэнні бяспекі дзяцей у летні перыяд

05.2024

Гутарка

Іванюк  Т.В., класны
кіраўнік
, педагог сацыяльны
 

VIІ  КЛАС

Тэма 1. Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямікласнікаў.

Узроставыя асаблівасці 13—14-гадовых падлеткаў. Спецыфіка развіцця увагі, памяці, мыслення. Палавое сталенне. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе

29.09.2023


Гутарка
 

Іванюк Т.В., класны кіраўнік;

Мешчаракова В.В., медработнік Дабравольскай амбулаторыі

( па узгадненні)

Тэма 2. Прафілактыка правапарушэнняў падлеткаў.

Супрацьпраўныя паводзіны непаўналетніх. Фактары і прычыны правапарушэнняў. Падлеткі «групы рызыкі»

24.11.2023

Круглы стол/
гутарка
 

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны.

Тэма 3. Правілы паводзін з падлеткамі: асаблівасці пераходнага ўзросту.

Жыццё сям’і з дзіцем-падлеткам: барацьба прынцыпаў або пошукі кампрамісаў. Псіхалагічны клімат у сям’і.Бацькоўскі аўтарытэт: як яго набыць і як не страціць. Правілы ўзаемадзеяння з падлеткам

02.2024

Дыскусія

 

Іванюк Т.В., класны кіраўнік;

Тэма 4. Як павысіць вучэбную матывацыю падлеткаў.

Стаўленне падлеткаў да навучання. Страта цікавасці да вучобы ў падлеткаў — што рабіць і як пазбегнуць. Прычыны зніжэння вучэбнай матывацыі ў падлеткавым узросце. Як зацікавіць падлетка навучаннем? Матывацыя на поспех

04.2024

Гутарка
 

Іванюк Т.В., класны кіраўнік;

VIІІ  КЛАС

Тэма 1. Жыццёвыя мэты падлеткаў.

Мэты падлеткавага перыяду. Пастаноўка мэт і іх дасягненне.

Паспяховасць у школе як адзін з фактараў паспяховага дасягнення мэт

31.10.2023

Гутарка
 

Урбановіч З.А., класны  кіраўнік;

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны
                                            

Тэма 2. Як зберагчы падлетка ад гвалту.

Гвалт і бяспека нашых дзяцей. Віды гвалту. Аналіз праблемных сітуацый. Прафілактыка асноўных рызык. Асаблівасці віктымных паводзін (паводзін «ахвяры»)

07.12.2023

Гутарка

Урбановіч З.А., класны  кіраўнік;

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны;

Худзік Н.В., старшы інспектар па справах непаўналетніх

(па ўзгадненні).

Тэма 3. Асцярожна: суіцыд.

Суіцыд сярод непаўналетніх. Віды і прычыны. Матывы суіцыдальных паводзін у падлеткаў. Індыкатары суіцыдальнай рызыкі.

Прафілактыка суіцыдальных паводзін

03.2024

Гутарка
 

Урбановіч З.А., класны  кіраўнік;

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны.

Тэма 4. Культура паводзін у канфліктных сітуацыях.

Паняцце «канфлікт». Шлюбныя сваркі і канфлікты. Развод як псіхатраўміруючы 

фактар. Наступствы разводу для мужа і жонкі і дзяцей.

Сямейныя канфлікты ў дыядзе «Бацькі-дзеці», прычыны іх узнікнення. Стратэгіі паводзін у канфлікце, спосабы пераадолення і прафілактыка дзіцяча-бацькоўскіх канфліктаў.

Школьныя канфлікты. Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні школьных канфліктаў

05.2023

Круглы стол
 

Урбановіч З.А., класны  кіраўнік

                                     IX КЛАС

Тэма 1. Партрэт сучаснага падлетка.

Індывідуальныя асаблівасці падлетка і характэрныя ўзроставыя рысы. Ключавыя перажыванні ўзросту. Асобасныя асаблівасці і асаблівасці зносін. Магчымыя праблемы, знешнія і ўнутраныя канфлікты, стаўленне да вучобы

19.09.2023

Лекцыя
 

Басалай Г.А., класны кіраўнік
Мешчаракова В.В., медработнік Дабравольскай амбулаторыі( па узгадненні)

Тэма 2. Агрэсія, яе прычыны і наступствы.

Формы агрэсіўных паводзін падлеткаў. Прычыны агрэсіўнасці і яе ўплыў на ўзаемадзеянне падлетка з людзьмі, якія яго акружаюць.

Магчымыя спосабы пераадолення агрэсіўнасці ў паводзінах падлетка. Рэкамендацыі для бацькоў па прафілактыцы і карэкцыі агрэсіўных паводзін падлетка

11.11.2023

Гутарка
 

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны;

 Басалай В.А., класны кіраўнік

Тэма 3. Фарміраванне здаровага ладу жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць.

Падлеткавы ўзрост як фактар рызыкі для ўзнікнення шкодных звычак і залежнасцей. Фарміраванне ў падлеткаў патрэбнасці ў здаровым ладзе жыцця, адказнасці за сваё здароўе. Прафілактыка шкодных звычак

02.2024

Гутарка

 Басалай Г.А., класны кіраўнік

Тэма 4. Прафесійная арыентацыя дзевяцікласнікаў. Як дапамагчы падлетку выбраць прафесію?

Прафесійныя намеры і магчымасці навучэнцаў. Уплыў сям’і на выбар прафесіі падлеткам. Як бацькі могуць падтрымаць дзіця пры выбары прафесіі? Знаёмства бацькоў навучэнцаў з вынікамі дыягностыкі схільнасцей, здольнасцей і прафесійных інтарэсаў падлеткаў

04.2024

Вебінар

Басалай Г.А., класны кіраўнік


 

III ступень — «Маё дзіця — старшакласнік»

для бацькоў навучэнцаў X- XІ класаў

X КЛАСС

Тэма 1. Здароўе гэта жыццё.

Фактары рызыкі для здароўя сучаснай моладзі. Праблема здаровага харчавання. Захапленне дыетамі.

Гіпадынаміяпраблема сучасных маладых людзей. Стрэс і яго ўплыў на здароўе. Шкодныя звычкі.

Захаванне здароўя і правілы здаровага ладу жыцця. Рэжым дня

29.09.2023

Лекцыя

Амельчанка І.П., класны кіраўнік;

 Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

Тэма 2. Першае каханне ў жыцці вашага дзіцяці.

Асаблівасці юнацкай любові. Культура паводзін закаханых. Як дапамагчы, а не нашкодзіць дзіцяці, якое становіцца дарослым

11.11.2023

Круглы стол

Амельчанка І.П., класны кіраўнік;

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

Тэма 3. Роля сямі ў фарміраванні рэпрадуктыўнага здароўя юнакоў і дзяўчат.

Рэпрадуктыўнае здароўе юнакоў і дзяўчат. Фактары рызыкі для рэпрадуктыўнага здароўя. Умовы захавання рэпрадуктыўнага здароўя.

Адносіны паміж юнакамі і дзяўчатамі, любоў і сэксуальныя адносіны.

Рызыкоўныя паводзіны моладзі. Незапланаваная цяжарнасць і аборт. Прафілактыка захворванняў, якія перадаюцца палавым шляхам.

Стыль жыцця і рэпрадуктыўнае здароўе моладзі. Уплыў сямейнага выхавання на фарміраванне ў падлеткаў каштоўнасці рэпрадуктыўнага здароўя

02.2024

Вебінар

Амельчанка І.П., класны кіраўнік;

 Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

Тэма 4. Як дапамагчы старшакласнікустаць упэўненым у сабе?

Уплыў сарамлівасці і няўпэўненасці на вучэбныя поспехі старшакласніка. Шляхі пераадолення сарамлівасці і няўпэўненасці старшакласніка дома і ў школе

04.2024

Дыскусія

Амельчанка І.П., класны кіраўнік;

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

XІ КЛАСС

Тэма 1 Як дапамагчы старшакласніку ў прафесійным самавызначэнні?

Вызначэнне прафесійных схільнасцей і

здольнасцей старшакласнікаў. Фактары, якія ўплываюць на выбар прафесіі.

 Роля бацькоў упрацэсе выбару прафесіі і самавызначэнні старшакласніка. Прыярытэты старшакласнікаў

у выбары прафесіі. Прафесійныя дынастыі.Дапамога старшакласнікам ў выбары будучай прафесіі

30.10.2023

Семінар- практыкум

Казімерчык А.П.,класніы кіраўнік;

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

Тэма 2. Як зберагчы дзіця ад залежнасцей?

Залежныя паводзіны, яго прычыны, фактарырызыкі. Фарміраванне залежнасці. Віды пагроз, якія ўяўляюць небяспеку дляжыцця, фізічнага, псіхічнага і маральнагаздароўя і

паўнавартаснага развіцця

старшакласніка.

Інтэрнэт-залежнасць. Шляхі

прафілактыкі і пераадолення: памятка для бацькоў

15.12.2023

Канферэнця

Казімерчык А.П.,класніы кіраўнік

Тэма 3 Падрыхтоўка

старшакласнікаў да будучага

сямейнага жыцця.

Выхаванне старшакласніка як

будучага сем’яніна. Фарміраванне

ўсвядомленага стаўлення да

ўступлення ў шлюб і будучага

сямейнага жыцця. Фарміраванне

каштоўнасных адносін да

бацькоўства, нараджэння і

выхавання дзяцей.

Роля сямейных узаемаадносін і

традыцый у падрыхтоўцы

старшакласнікаў да сямейнага

жыцця

03.2024

Вебінар

Казімерчык А.П.,класніы кіраўнік;

Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

Тэма 4 Як дапамагчы дзіцяці ў

перыяд падрыхтоўкі да іспытаў?

Прафілактыка экзаменацыйнага

стрэсу. Фактары, якія ўзмацняюць і

якія зніжаюць трывогу. Як

дапамагчы старшакласніку

справіцца з трывогай (мнематэхнікі,

прыёмы канцэнтрацыі ўвагі і

прыёмы раслаблення ў стрэсавай

сітуацыі).

Супрацоўніцтва бацькоў і педагогаў

у перыяд падрыхтоўкі

старшакласнікаў да іспытаў.

Дапамога ў падрыхтоўцы да іспытаў:

правілы для бацькоў выпускнікоў.

Рэжым вучэбнай працы і адпачынку

ў экзаменацыйны перыяд

05.2024

Семінар-практыкум

Казімерчык А.П.,класніы кіраўнік; Іванюк Т.В., педагог сацыяльны

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.